Ready, set, GO! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Michiel en Eva - WaarBenJij.nu Ready, set, GO! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Michiel en Eva - WaarBenJij.nu

Ready, set, GO!

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel en Eva

01 Maart 2010 | Nederland, Huizen

Na een geslaagd afscheidsfeestje wordt het nu tijd om de tassen in te pakken en iedereen een laatste knuffel te geven. Natuurlijk hebben we ons de afgelopen paar weken al redelijk voorbereid, maar het is altijd weer goed passen hoe je al je kleren in je koffer moet krijgen. En nog belangrijker: waar je de rest van de spullen dan moet laten.

Om nog even terug te komen op het afscheidsfeestje, we willen iedereen bedanken voor de gezellige avond en niet te vergeten de grappige, lekkere en vooral ‘goed te gebruiken’ cadeautjes.

Nog twee nachtjes slapen/stressen en dan is het zover, woensdagavond verlaten Eva en ik de Nederlandse bodem en hopen we 10,5 uur later voet te zetten op Koreaanse grond. We hopen nog meer dat we daar 3 uur later ook weer dezelfde grond mogen verlaten om de reis voort te zetten naar Sydney.

In het centrum van Sydney hebben we een hostel geboekt genaamd ‘The Strand Hotel’, waar we in ieder geval de eerste drie nachten blijven. Vanuit daar kunnen we dus rustig een weekend uitrusten en zoeken naar een geschikt onderkomen voor de komende vier maanden. De plannen voor daarna zijn te vinden in het vorige verslag.

Voor nu, een goede nachtrust, tot snel.

• 01 Maart 2010 - 16:01

Renée:

Hey Michiel en vriendinnetje natuurlijk!

Ik wens jullie enorm veel plezier en succes in het vinden van een leuk huisje, baantjes en mooie uitzichten etc.!

Michiel!!!! Hoe moet dat nou alle woensdagtrainingen waarbij jij niet meer gezellig langs de kant zit he?! En vlaggen enzovoort?! We moeten dan maar de komende maanden het zonder jou langs de kant van het veld gaan doen! Jammer hoor, maar alsnog, geniet van je reis samen met je meisje!

Heel veel liefs, en mocht ik je niet meer zien (vanavond ofzo), ook een dikke kus!

Xx R.

• 02 Maart 2010 - 16:41

Rob En Linda:

Hoi Eva en Michiel,

wat ontzettend leuk dat jullie zo'n reis gaan maken!!

Heel veel plezier en vooral veel succes!

Groetjes Rob en Linda

• 02 Maart 2010 - 16:43

Marinka:

Nou Michael, even een berichtje van de zuster van de eerste etage. Ik voel me vereerd om samen met jou, je laatste nachtdienst in de beukentent te draaien. Zal je zo ook weer veilig thuis brengen.. Toch wil ik jou en Eva een fantastische tijd toewensen….Zo ver weg van ons allemaal. Geniet er samen van!!!!

Liefs, van het Sleutelbloem team

• 02 Maart 2010 - 18:58

Chantal:

Hoiiii Michiel en Eva (ook al ken ik je eigenlijk niet ;))

Het was een beetje een gek afscheid gisteren met Lyanne.. Dus bij deze: Heel veel plezier! Geniet van de tijd saampjes. En doe Gerrit maar de groeten van mij :D

Veel liefs en een dikke knuffel, Chantal Xx

• 03 Maart 2010 - 09:22

Erica:

Hoi Michiel,

Goede reis en geniet ervan
    xx Erica

• 03 Maart 2010 - 14:41

Ellen:

Hé lieverds,
    Nog zesssss uurtjes te gaan en dan is Nederland down under jullie!
    Ik hoop dat jullie een beetje uit kunnen rusten van al je gehol en gevlieg,huh? Nou ja, geniet ervan. Ik hoop met jullie mee te mogen genieten!!!! XXX